*** گــــــــالری عـــــــــکس ***

عکـــــــــــــــس های باحــــــــــــــــــــال و زیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــــــا

*** گــــــــالری عـــــــــکس ***

عکـــــــــــــــس های باحــــــــــــــــــــال و زیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــــــا

چهره ی زیبا با ابروی زیبا و مهتاب کرامتی

 

 

چهره ی زیبا با ابروی زیبا و مهتاب کرامتی

مطمنا همه ی ما برای داشتن ظاهری زیبا و متناسب نهایت سعی خود را بکار می بریم. ارتباطات امروز آنقدر پیچیده شده اند که فرد را برای داشتن روابط سالم قوی و دلخواه از همه ی ابزار ممکن در دسترس استفاده کند. با وجود گستردگی و تنوع ارتباطات هنوز بهترین و موثرترین ارتباط ها ارتباطات نزدیک و رو در رو هستند. این کنشها  به هر منظوری که صورت می گیرد یعنی دوستیی ،روابط کاری ، همسایگی و هر نوع دیگر چه موقت و چه دائم  کیفیت آنها متاثر از چند عامل است. اولین و مهمترین عامل چهره و ظاهر فرد است. ارتباط  رو در رو یا فیس تو فیس . مطمئنا داشتن ظاهری آرام برازنده و آراسته و مرتب باعث می شود شما بر مخاطبتان  از همسر گرفته تا دوست و همکار و غیره تاثیر گذار است. حتی برای داشتن روابط موفق شغلی و حتی استخدام نکته هایی در مورد ظاهر شما بیان می شود.

از همه ی آنچه که در بالا ذکر شد به اینجا می رسیم که ما همیشه لازم است سعی کنیم که بهترین حالت چهره را داشته باشیم . مهمترین عضو صورت ما چشمان ما هستند. نوع نگاه و حالت چشم ما نیز بی تاثیر از فرم ابروهایمان نیست.ابرو نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره ی ما دارد. حالت نا مناسب ابرو ممکن است کل زیبایی چهره ی ما را تحت تاثیر خود درآورد و زیباییی ما را پنهان کند.   چند نکته و توصیه ی زیبایی در مورد ابرو هست که اینجا ذکر میکنم . بعلاوه چند عکس بسیار زیبا از مهتاب کرامتی( هنرپیشه ی بسیار زیبای ما که اصلاح ابروی متفاوتی دارند و بسیار طبیعی و زیبا ابروهایشان را آراسته اند)  در انتهای مطلب گذاشتم . امیدوارم استفاده کنید.

 

 

sexhaye khafan, داستان من و شیدا, شماره تماس دختر می خوام , دختر باز ,دختر جوان زیبا , حموم خواهر زن آه تصاویردرباره نزدیکی زن و شوهر , روشهای جنسی , داستان لخت , سکسىخفن , شماره دختر ایرانی , س ک س ی ز م, لیسیدن , عکس نیمه,داستان شب اول عروسی , عکس سوسانو ,عکس با حال دختر فیلم سکسى, داستانهاى سکسى , دوست دختر یابی , س-ک-س-ی , خوردن آلت مرد , شکل الت مردانه, عکس زنان ایرانی دراستخر ,کلیپ دختر ایرانی ,عکس ناز , عکس سینه دختر , داستان سکسى , داستان مامان , عکس لب دادان با هم

اصلاح ابرو

۱-اولین نکته و ضروری ترین نکته این هست که بدانید برداشتن بیش از اندازه ابروها و نازک کردن آنها صورت را پیرتر نشان می‌دهد. پر کردن ابرو با مداد و تتو نیز هیچ‌گاه نمی‌تواند مانند یک ابروی طبیعی پهن زیبا به نظر برسد. نکته دیگر اینکه برداشتن ابرو به اشکال غیرطبیعی می‌تواند از زیبایی صورت بکاهد. ابرو هر چه حالتی طبیعی‌تر داشته باشد زیباتر است. برای برداشتن ابروها حتما نزد یک متخصص ابروکار بروید تا برحسب شکل صورت شما زیباترین ابرویی را که به چهره شما می‌آید درست کند.

۲-موهای ابروی خود را پس از حمام کردن بردارید و یا از کمپرس صورت با یک حوله ی مرطوب گرم استفاده کنید تا فولیکول مو را شل نمایید.

۳- یک مداد را بصورت عمودی در کنار بینی خود نگهدارید. ابروها باید از خط خارجی مداد آغاز شوند. البته حالت استاندارد این است. اگر فکر می کنید با این کار ابروهایتان کوتاه می شود حداقل اگر در ابروی خود مداد می کشید تنها از آن قسمت به بعابروی خود را پر رنگ کنید.

۴- مداد را در انتهای خارجی پشم بگیرید این نقطه جایی است که ابرو باید پایان یابد.

۵- انتهای ابرو نباید از تاج آن پایین تر آید چرا که به چهره ی شما حالت اخم آلود می دهد و شما را اخمو نشان می دهد.

۶- ابروها را با مرطوب کننده آغشته کنید تا موها به طرف خارج کشیده شوند.

۷-قبل از شروع اصلاح با یک مداد سایهی پشت چشم شکل دلخواهتان را روی ابرو بکشید. از مداد خط چشم استفاده نکنید زیرا یاعث می شود موهای بیشتری بردارید.

۸- برای اصلاح ابرو از آیینه های بزرگ نما استفاده نکنید. چرا که در این حالت یا موهای زیادی برخواهید داشت یا دو ابرو را همسان شکل نخواهید داد.

۹- همیشه ابتدا زیر ابرو را مرتب کنید و موها را از جهت رشد مو بیرون بکشید.

۱۰- برای خانمها نزدیک به روزهای قاعدگی به اصلاح ابرو نپردازید چون ممکن است از حالت عادی دردناکتر باشد چون پوست در این دوران بسیار حساس تر است.

۱۱- از یک شانه ی ابرو استفاده کنید و بموهای ابرو را به طرف بالا شانه بزنید. با کمک قیچی موهایی را که بالای خط ابرو قرار می گیرند را کوتاه کنید.

۱۲- اگر در ابروی شما جای خالی وجود دارد می توانید با مداد ابرویی که از رنگ ابروی شما کمی روشن تر است استفاده کنید و بعد از نقطه زدن در جای خالی ابرو با حرکات ملایم با دست آن را به طرف بالا پخش کنید.سپس با یک قلم موی سفت سایه چشمی که نزدیک رنگ ابروی شماست را بر روی آن نقاط که با مداد کشیده اید فشار دهید و باز هم رنگ را به صورت ضربات ملایم بین موها ی ابرو بزنید.. در نهایت با کمک یک قلم موی ریمل تمیز که مقداری اسپری مثل تافت یا ژل به آن زده اید  موهای ابرو را به طرف بالا بدهید.

۱۳- همیشه بهتر است بجای مداد از سایه برای پر رنگ کرن ابروهای خود استفاده کنید. برای این کار سایه های ماتی را انتخاب کنید که به رنگ ابروی شما نزدیک باشند.

برای فرم دادن به موهای ابرو یا درخشان کردن آنها می تونانید از ژل مو استفاده کنید.

۱۳- اگر موهای ابروی شما تنک شده اند یعنی خیلی کم شده اند یکبار با تیغ ابرو انتهای آنها را بردارید.و به مدت حداقل ۳ هفته یا یک ماه ابروهای خود را اصلاح نکنید.

در این مدت می توانید از آرایش عروسکی استفاده کنید تا موهای ابرو مجددا رشد کنند.

۱۴- تا می توانید از کوتاه کردن بی مورد موی ابروهایتان بپرهیزید چرا که حالت طبیعی خود را از دست می دهند و موهای ابرو بعد از رشد مجدد دیگر حالت سابق را ندارند و تنها راه چاره کوتاه کردن همیشگی آنها خواهد بود.

۱۵- اگر می خواهید در منزل خود موهای ابروهایتان را رنگ کنید لازم است به دقت تمام موهای ابرو را با رنگ پوشش دهید. سعی کنید به شکل فرم ابرو روی آن رنگ بگذارید و دائم رنگ ابرو را چک کنید. رنگ ابرو قاعدتا باید یک الی ۲ درجه تیره تر از رنگ موهایتان باشد. البته بجز در رنگ مشکی.

فرم صورت و مدل ابروی مناسب

۱- برای صورتهایی که کشیده هستند بهتر است فرم ابروها بلند و صاف باشند و انحنای کمی در گوشه ی ابرو دلشته باشنذ

۲-در صورتهای گرد ابروهای زاویه دار و نه زیاد بلند توصیه می شود

۳- در صورتهای گلابی شکل ابروها بهتر است ساده و بلند اصلاح شوند.

چند نکته در ارتباط با تاتو کردن ابرو

اولین پیشنهادی که می کنم اینه که بگذارید ابروهای شما فرم طبیعی خود را داشته باشند و تنها با اصلاح  ابرو عیو بشان را برطرف کنید این پیشنهاد بخاطر پشیمانی بسیاری از خانمها بعد از تاتو است چون امکان تغییر شکل ابرو را بعد از تاتو کمتذ خواهید داشت بعد از مدتی از تاتو ی آن پشیمان می شود. اصولا تاتو فقط در سنین بالا برای خانمها مناسب است چون با تاتو افتادگی طبیعی ابروها کمتر دیده می شود. شما هر چقدر که می توانید تاتوی ابروی خود را به تاخیر بیندازید.تاتو کردن عوارض جانبی دارد که به ریسک آنها نمی ارزد. مشکلات پوستی بعد از آن  و یا تغییر رنگ آن که کم رنگ و زشت می شود و یا اینکه با بالا رفتن سن نظرمان در مورد اینکه رنگ تاتو روی پوستمان باشد  عوض می شود و عدم تمایل ما به داشتن چنین ظاهری.

در انجام تاتو به دلیل اصلی که می خواهید تاتو انجام دهید بسیار دقت کنید اگر تنها مسئله زیبایی است سعی کنید از طریق دیگری زیبایی مورد نظرتان را تامین کنید چون مدها روز به روز عوض می شوند . و پاک کردن تاتو از خود تاتو کردن بسیار سخت و زمان بر تر است و اینکه هیچگاه پوستی که تاتو رویش انجام شده به حالت اول و طبیعی بر نمی گردد.

 

 

 

 

sexhaye khafan, داستان من و شیدا, شماره تماس دختر می خوام , دختر باز ,دختر جوان زیبا , حموم خواهر زن آه تصاویردرباره نزدیکی زن و شوهر , روشهای جنسی , داستان لخت , سکسىخفن , شماره دختر ایرانی , س ک س ی ز م, لیسیدن , عکس نیمه,داستان شب اول عروسی , عکس سوسانو ,عکس با حال دختر فیلم سکسى, داستانهاى سکسى , دوست دختر یابی , س-ک-س-ی , خوردن آلت مرد , شکل الت مردانه, عکس زنان ایرانی دراستخر ,کلیپ دختر ایرانی ,عکس ناز , عکس سینه دختر , داستان سکسى , داستان مامان , عکس لب دادان با هم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد